FAQ

  • Is de shuttleservice aanwezig of dient deze gereserveerd te worden?
  • 's Ochtends zijn de taxibussen aanwezig op de genoemde tijden in het boekignsformulier. Reserveren is niet verplicht, wel wenselijk, opdat er voldoende capaciteit ingezet kan worden.
  • Voor de retourrit vanaf het congrescentra dient gereserveerd te worden, dit kan telefonisch, via deze website of via de receptie van het congrescentrum.

    Ik heb 's ochtends een shuttle gereserveerd, maar de trein heeft vertraging, hierdoor mis ik de shuttle?
  • U mist de shuttle en u kunt gewoon met de volgende shuttle mee. Het reserveren van een shuttle is vrijblijvend, wanneer u er niet bent heeft dat geen consequentie voor u. 

    Ik betaal contant ontvang ik hiervan een kwitantie?
  • De aanwezige boordcomputer in de taxibus is voorzien van een printer, de chauffeur kan u voorzien van een geprinte kwitantie. Overigens is het ook mogelijk om de betaling via deze website op een andere manier op te lossen.

    Ik heb een opmerking over de dienstverlening, bij wie kan ik dat melden?
  • Wanneer u de moeite neemt om uw opmerking, melding of klacht te melden wordt dit zeer op prijs gesteld. U kunt hiervoor het contactformulier gebruiken of telefonisch contact opnnemen.

    Rijden alle taxibussen op groen gas?
  • Voor het project zijn er drie taxibussen aangeschaft, deze rijden op groen gas, wanneer er extra capaciteit benodigd is of de taxibus vanwege onderhoud niet aanwezig is, zal er een andere taxi(bus) ingezet worden.